CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

17 October 2008

Assalamualaikum


Alhamdulillah,segala puji bagi Allah Tuhan seru sekalian alam di atas segala nikmat iman dan islam, selawat dan salam buat nabi junjungan, ahli keluarga, sahabat-sahabat baginda dan para pengikutnya yang sentiasa berdiri teguh untuk mendaulatkan Islam di muka bumi ini. Syukur alhamdulillah di atas nikmat kemudahan yang telah diberikan oleh Allah S.W.T, pada pagi yang penuh dengan limpahan nikmat ini, akhirnya saya telah berjaya membina blog ini.
Blog ini dibina agar dengan melalui wadah ini saya dan sahabat2 sekalian dapat bersama-sama melakukan perkongsian ilmu. Matlamat utama penubuhan blog raudhah illiah ini adalah bertujuan menyeluarkan seberapa banyak ilmu yang kita ketahui, yang baru diketahui, yang belum di ketahui dan sepatutnya kita ketahui. Semua ini, insyaallah sumber utamanya adalah berpaksikan kepada al-Quran dan al-Sunnah. Tidak ketinggalan kita titipkan bersama-sama pendapat para ulama yang muktabar yang mendokongan perjuangan untuk membumikan al-Quran dan al-Sunnah sepanjanang zaman.
Rakan2 dialu-alukan untuk sama-sama memeriahkan blog ini, jika terdapat sebarang perkongsian ilmu yang hendak disalurkan. Semoga Allah memberkati usaha kita semua. Wallahhu 'Alam.amin.

0 comments: